Poradna Makita HP330DWE

Autor: | Vloženo: 08.02.2014 000 18:15 | Témata: Poradna Makita HP330DWE

Pouzdro

Je k této vrtačce přiloženo mimo 2xbaterie,nabíječky,kufru i pouzdro na opasek? Weby prodejců se dost odlišují ve vyobrazení a popisu produktu.

  • 9. února 2014 - Oficiální zástupce obchodu NAKO

    Pouzdro na opasek součástí dodávky šroubováku MAKITA HP330DWE je.
    http://www.nako.cz...

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
    • kord

      9. února 2014 - kord

      Děkuji za odpověď. Jen ještě otázečka, pročetl jsem web Makity i váš e-shop a Nako.cz ,není uveden jako autorizovaný e-shop ani prodejce Makita. Nemůže být problém s případnou reklamací v autorizovaném servisu Makita.


    • Anonymní uživatel

      11. února 2014 - Anonymní uživatel

      Informace na stránkách firmy Makita ČR.

      " UPOZORNĚNÍ ZÁKAZNÍKŮM

      Pozor na nákup našeho zboží u neautorizovaných prodejců!
      U takto zakoupeného zboží nemůžeme poskytovat záruční servis.

      Vážení zákazníci,
      na českém trhu se v poslední době objevily nekvalitní padělky značek
      Makita/Dolmar. Nabízeny byly zejména při pouličním prodeji a v internetových obchodech s výraznými slevami.
      Ve snaze maximálně ochránit naše zákazníky, upozorňujeme na následující skutečnosti :
      1. Makita, spol. s r.o. dodává své výrobky výhradně autorizovaným prodejcům, kteří poskytují plnohodnotný servis.
      2. Makita, spol. s r.o. nedodává žádnému prodejci, který by měl pouze internetový prodej. Všichni naši autorizovaní prodejci poskytují své profesionální služby vždy v kamenných obchodech, kde vás podrobně seznámí s funkcí a doporučenou údržbou každého prodaného stroje.
      3. Reklamaci lze uplatnit pouze na výrobky, které do ČR dovezla firma Makita, spol. s r.o. a které kupující zakoupil u autorizovaného prodejce výrobků Makita uvedeného v seznamu autorizovaných prodejců výrobku Makita na www.makita.cz (dále jen "autorizovaný prodejce"), přičemž seznamautorizovaných prodejců je rovněž k dispozici k nahlédnutí u všech autorizovaných prodejců nebo přímo ve společnosti Makita. Na výrobky neuvedené v předchozí větě společnost Makita záruku neposkytuje a kupující může reklamaci uplatnit pouze u prodávajícího, u něhož příslušný výrobek zakoupil, zejména pak kupující nemůže uplatňovat reklamaci na takové výrobky přímo ve společnosti Makita.
      4. Makita, spol. s r.o. poskytuje náhradní díly na své výrobky výhradně autorizovaným prodejcům a pouze s nimi spolupracuje na řešení případných záručních nároků uplatňovaných zákazníkem.
      5. Makita, spol. s r.o. nenese jakoukoliv zodpovědnost za případné škody na zdraví nebo majetku, pokud byly způsobeny v souvislosti s používáním nelegálně vyrobeného nebo prodávaného výrobku nesoucí tuto značku.
      Makita, spol s r.o."


    • NAKO

      11. února 2014 - Oficiální zástupce obchodu NAKO

      S vyřešením případné reklamace problém v žádném případě není. Stroje Makita zakoupené v našem eshopu je sice třeba reklamovat u nás, zákazník však nemusí stroj sám zasílat. Vadné nářadí si prostřednictvím přepravní služby svezeme a opravený stroj pak zase zašleme k zákazníkovi zpět.


Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.